Jul 19, 2015

RINDU


Salam Lebaran...

Senarnya banyak kali aku dok tulis pastu padam balek... Yelah kekok dah lama tak berblog... Serius lama giler aku dah tinggal dunia blog ni bila dah ade "Instagram". Tambah pulak bz dengan keje... Last entry pun Febuari 2014... Insyaallah dengan semangat serta azam baru ni aku akan mulakan berblog. 

Cuma aku rase rugi tak teruskan berkarya dekat blog sebab walaupun dok main Instagram tapi tak semua gambar aku up dekat situ... So dekat sini leh je aku balon banyak sikit gambar... Pasal Instagram banyak aku sharekan ngan korang... Ko sabajab nanti aku up entry okeh...

Dengan layout... Header (sementara)... Hasil gambar mungkin jugak agak baru harap dapat menarik minat korang untuk meluangkan mase untuk singgah okey... Tapi blog aku ni biase-biase je okey... Harap ianya nampak lebih matang bersesuaikan dengan umur aku yang makin meningkat... 

Gais aku rase masih belom terlambat kot untuk aku ucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir & Batin"... Enjoy raya korang okey...

P/S : Yang ada instagram tu jangan lupa follow aku okeh "@_____od"...

Salam Ketupat
OD

Lagi-Lagi Cerita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis