Pages

Dak Polo-Polo...

Monday, May 21, 2012

Mukadimah Percutian Ke Krabi Island, Thailand...

Salam Isnin semuanya... Harap korang sehatlah hendaknya okey... Sekarang nikan musim pun tak menentu kejap panas kejap hujan... Ok nampaknya entry pasal "Krabi" aku ni dah nak bermula, senarnya memang ambik mase betul aku nak update citer pasal Krabi ni... Dengan BZ kesane sini, mood tak datang, so sekarang baru habis mengedit gambar lepas ni menyusullah citer-citer Krabi plak... Pada 21 - 24 April aku sesame membe opis aku telah menjejakkan kaki die "Krabi Island, Thailand"... Kalau diikutkan percutian keluar negara aku tahun ni sepatutnya ditempat lain, kalau korang ade baca entry aku sebelom nilah... Tapi apekan daya berubah angin plak kesini... Sebelom tu meh aku mau kenal-kenalkan teman seopis aku yang mungkin korang jarang nampak die ade dalam blog aku ni, baru sekrang dorang muncul... Biaselah pemalu katekan (malulah sangat), senanrnya 1st time aku pegi bercuti same dorang ni... Danial, Aizal & Ameen... Perancangan kite orang ni sudah tersemat dalam pale wotak dari awal Januari lagi, so tanpa lengah-lengah kite orang terus book tiket flight AirAsia mase tengah ade promosi RM368.40 (Flight + Bus)... 

Mase memula tu memang memasing excited giler... Tapi bile nak dekat dengan tarikh nak pegi memasing merisau dengan berita "Pengeboman di Hatnyai", "Gempa Bumi akan mengakibatkan Tsunami"... Perghhh mase dengar berita tu aku tak benti-benti mendoakan supaya tak ade ape yang berlaku... Bukan kite orang saje untuk menempah maut, tapi tiket flight dah seawalnya kami booked... Tapi dengan keiizinan Allah S.W.T kami semua selamat sampai dah pulang... Korang tunggulah entry yang akan menyusul esok okey... Harap korang suke dengan cerita & gambar yang akan aku kongsikan nanti... Pade membe aku "Iqa" sorry aku tipu ko, aku Krabi tu kat Singapore wakakakaka... Sorrryyyy....!!!



:: Ini aku Mr OD tetap update FB & Twitter walau dimane daku berada ::


:: Danial die suke buat aksi senyuman, korang tunggu entry berikutnya ::


:: Aizal tetap dengan Iphone die (ooo samolah den... nyawa tu) ::


:: Ameen aka Nicolas Cage (same kan) dengan beg camera beso dah macam photographer ::


:: Tak sampai sejam kite orang dah sampai di Krabi Airport ::




** Info : Waktu di Krabi Island ni lewat sejam dari waktu Malaysia & mate orang sini kalau korang nak senang kira korang buangkan kosong dibelakang... Contohnya 1000 Baht = RM100...

4 comments:

  1. Drop by to read about Krabi. Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laralia : Sorry for da lately reply... Anyway thx alot ya :)

      Delete
  2. I'm going to Krabi as well in August 2013. do you have any tips?

    anyway tweet me : @Afsar_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asfar : hye... i hope that i can go Krabi again... i really miss that hehehe... btw tips you may refer this link okey... :)

      http://oditusufi.blogspot.com/2012/05/recap-mase-kat-krabi-island.html

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis